onsdag 3 november 2010

Sommartid, vintertid?

För exakt 11 månader sedan kom världens finaste lilla påg till världen. Helt underbart. Men nu e det så att jag måste ha glömt instruktionsboken på bb. Kan nämligen inte hitta knappen där man ställer om bebis till vintertid. Dom senaste dagarna har han knappt kunnat hålla ögonen öppna efter 18 (han brukade somna vid sju, halv åtta innan) jag kämpar och kämpar för att hålla honom vaken och igår fick jag honom att vara vaken till 21. Underbart tänkte jag, kanske slipper man gå upp kl 6 något vi började med när klockan drogs tillbaka. Tyckte 7 var tidigt innan men skulle göra mycket att få den extra timmen. Den enda förklaringen måste ju vara att han fort går på sommartid! Så om någon av er andra med barn som läser detta skulle kunna slå upp det i instruktionsboken och berätta detta för mig så skulle jag bli glad. ;) God morgon säger vi här i mörkret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar