fredag 7 maj 2010


Fredag! Ja vad ska man säga? Att tiden springer ifrån en. Man hinner ju knappt med. Dessutom så vet jag inte vad det e för dag när jag vaknar på morgonen. Alla dagar liksom flyter ihop. Det är väl så det är att vara mammaledig? Dagarna ser i stort sett likadana ut. Ja ja dom är mysiga iaf eftersom min plutt är här. Vad har vi gjort denna vecka? Fikat, gått lite promenader, shoppat. Ja det vanliga. Ha ha mitt minne är så sjukt dåligt just nu, jag fick titta i kalendern för att se dom saker vi gjort. Ha ha!!! Sista helgen vi har öppet på rest. hur skönt är inte det? Om exakt en vecka så lämnar vi över nycklarna. :) Jippi!!! Så idag får det bli lite ribbs och en öl på "Jocke's". Gott. Vädret idag är så himla dåligt så det blir bakning. Inte för jag haft något val, måste baka lite desserter till en catering imorgon. Apropå ingenting så fick jag sovmorgon i morse. Fram till kl 07.20. Så nice. Tack mitt hjärta. (Gordon inte Joakim. Han sussa så sött vidare. :)) förresten, helt sjukt, jag skulle överraska min älskling med ett restaurang besök på Noma i köpenhamn. Ni vet en av dom bästa, och det e fullbokat resten av deras säsong. Hade tänkt att det skulle vara fullt i ca ett halv år fram eller något i den stilen. Ja ha får väl hitta på något annat i födelsedagspresent istället. Hade velat åka till London och till Gordon men våran Gordon är lite liten för London än tycker vi. :) Nä nu ska jag njuta av en kopp java, våra bästa år och en stund egentid medans plutt sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar